consobrinus

Alla inlägg under november 2011

Av Elin&Rebecca - 30 november 2011 21:21

Visst är jag duktig på att skriva här?
Jag har ingen ork att ens slå på datorn nu förtiden, men jag ska väl försöka skärpa mig!

För en timme sen ungefär så bada jag med Pernilla, himla skönt även fast det bara blev en 25min.
Imorgon är det skola och efter det ska jag nog gå på stan och köpa mig en jacka, tror det blir en fjällräven faktiskt :)

nu ska jag duscha och sova

puss

/elin

Av Elin&Rebecca - 30 november 2011 08:50

har digitalt skapande nu, såå jävla skönt plus att det är as kul!

slutar halv två idag, eller om jag väljer att stanna på extra matten så blir de ju halv tre:)

när jag kommer hem så måste jag väl se till att ta tag i båda hemtentorna också.. har både historia och matte som ska vara klara tills nästa vecka.. palliius..


men aja, hard work nuu, 

PUSS/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 29 november 2011 20:27

det sämsta med vintern är väl iallafall att man ALDRIG får kolla på vad man vill på tv:n för mitt i allt så kommer pappa och tjatar om sin jävla hockey, fyfan så tråkigt!! och på den andra tv:n finns inte nått som man vill kolla på! ååh.

men iallafall så har jag världens jävla träningsvärk, så om ni undrar varför jag går som en anka så vet nii. 

nej nu ska jag fan sova!

godnattt på er/ rebecca


 

Av Elin&Rebecca - 29 november 2011 09:47

ligger i sängen och gosar med katten innan jag åker mot bussen, slutar halv fyra idag, bara tre och en halv timme skola, plus lunch, asnice!

 

gos

Av Elin&Rebecca - 28 november 2011 22:41

precic lagt mig i sängen med sunkan, efetr att ha pluggat historia, har ju prov imorgon som kommer gå åt helvete..

och vem fan bryr sig om antiken egentligen!? inte jag iallafall.

imorgon har jag sovmorgon vilket innebär att jag kan stanna och mysa i sängen tills klockan niooo, och det kan jag ju behöva eftersom jag somnade både till  och hem från skolan idag, sliten tjej!

och snart är det ju också jullov, grymt skönt när allt är jobbigt så har man massa kul att se fram emot, jul, nyår & mallorca!

funderar om jag ska stanna i stan och kolla om lite julklappar också, jobbigt..


nej nu ska vi sova, tack för oss! ;)


/ /  rebecca


Av Elin&Rebecca - 27 november 2011 17:25

mor & far kom precis hem från kryssningen och dom fick med sig lite små grejjer med hem till bea och mig, det gillar vi!

och nu ikväll så ska jag väl fram på bio, breaking dawn, älska twilight!

och igår så kom ju 9 ritkiga klippor hit också, mys vare ja:)

men nu ska jag kila,


 

pussspåer/rebecca

Av Elin&Rebecca - 27 november 2011 00:38

hallådär!'

kom precis hem ifrån becka efter en mysig middag och film men mina älsklingar!
de är ganska skönt med lugna lördagar faktiskt, man behöver sånna ibland.

nu har jag landat i sängen och tänkte sova tills lisa kommer hem och väcker mig med en bamsekram!!!

 

sovgott!

/elinn

Av Elin&Rebecca - 25 november 2011 20:03

tjing.

soffan just nu, men måste ta mig till köket och städa undan efter middagen, var ju för en gångs skull jag och sunkan som lagade mat! ;) haha, och måste säga att jag verkligen hatar det!

så innan jag drog hem idag så köpte jag mig lite godis som vi ska goffa i oss till en bra film, gud såå gott då.

men idag då, hade utvecklingssamtaal, gick bättre än jag trott faktiskt:) förutom att jag har F i matte då, men har ju inte gjort omprov på det jag fick underkänt i så, men vettefan om man klarar de den här gången heller, blond you know..

och imorgon så  får jag väl troligtvis besök från några gullpullor också, blir  taco och nån film skulle jag tro!

nej detta vart ett låång inlägg!


CIAO// rebecca


    

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards