consobrinus

Alla inlägg under september 2010

Av Elin&Rebecca - 30 september 2010 22:49

heej!

en dag längre helg, beyder mera partyy!

aja, fick iallafall helg idag eftersom lärarna har nån studiedag imorgon, synd för dom! ;)

drog in till stan en snabbis idag med sis och hittade lite små grejjer, bla. en klänning från bikbok, halsduk från glitter, mössa från cubus och nagellack & foundation från H&M .

sen hem och käka jorduggar till lite idol, peerfekt!

så nu är de bara att taggga till helgen som kommer bli suuper! :)


pussss! / rebecca  

Av Elin&Rebecca - 29 september 2010 18:36

heej

har precis hämtat mina skor och jag är kär i dom!

skitsnygga

  

så ser dom ut :]


hade bra

/eliiiin

Av Elin&Rebecca - 28 september 2010 20:50

hallå!

otroligt seeeg dag idag, eller ah de är de väl alltid i skolan.

kom hem lite små trött som vanligt och sen var de nästan att dra på träning direkt.

så jävla skönt lag vi har! , har ju alltid så grymt kul! :)

hoppas verkligen att vi kan ha "flicklaget" kvar ett år till, pallar inte att börja spela med damerna innan jag opererat mig, men aja vi får se :)

 

hade göttt! /becka

Av Elin&Rebecca - 26 september 2010 19:59

tjaa!

helgen har vart helt okej!

lördgas vart de paarty som inte vart så lyckat för elins och min del iallafall , haha.

och idag var de sista matchen , så jävla skönt me en vinst, 2-1 mot tierp!

man kan inte annat än att älska laget! :)

så nu ikväll blir de lugnt , mysa ner mig i sängen och kika på jersey shore, awesome! :)

 

hade bääst! /rebecca 

Av Elin&Rebecca - 25 september 2010 17:18

tjenis!

Va till stan igår, jag träffa Pernilla och vi tog en fika och prata massa! Vi träffas inte så ofta längre de är synd men sånna här tillfällen är så mysiga!!

Jag köpte sex ringar, en stickad rosa tröja & en leopardkardigan.

bilder på mina ringar:

    

raden längst fram är dom nyaste ringarna, jag har nog flera men jag vet inte vart alla är!

Iallafall, ikväll så blir de party med några tjejer! ASUM


hejpåer

/elin

Av Elin&Rebecca - 19 september 2010 18:31

tjennixen!

fredags tog jag bussen till harbo för lite filmmys- trevligt!

lördagen- helgens bästa! hanna och jag hos elins place för bad i bubbelspa, svull & massa snack.

match idag , förlust tyvärr eller ah vi spelade ju inte bra, inte alls nöjd med min egna insats iallafall.. men de gör mig bara mer taggad tills sista matchen nästa helg, hemma mot tierp! även ett grattis till tärnsjö som nu vann serien då.

 

 puusss/ steffen! 



Av Elin&Rebecca - 18 september 2010 14:29

heej!

Igår var jag med damlaget till Uppsala, vi åt mat och bowlade jätteroligt!

Fast jag kom sist av alla på bowlingen, inte min turdag precis ;)

Idag har jag kört mitt knäprogram, mitt knä känns bra nu och jag tror jag kan spela imorgon!! asuuum.

Ikväll så kommer Becka & Hanna hit och vi ska bada lite i vårat bubbelspa pch snacka massa skit!

Imorgon är de som sagt match mot Tärnsjö på Furuvallen kl.10.00, taggad till tusen!


hörs

/elin

Av Elin&Rebecca - 13 september 2010 20:10

Heej!

allt dehär har jag lust att klicka hem just nu!

  

tänk er den där klänningen med dom där skoletterna ! mums...

Dom där kängorna ska jag ialla fall klicka hem imorgon tror jag, vill så gärna ha dom där andra skorna också!
Och jag är helt sold på ringar just nu, jag vill ha dom på bilden och många fler!!


ha de gött

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards