consobrinus

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin&Rebecca - 31 oktober 2010 20:10

Så jävla ful film när becka springer med kongo!! haha!



och förresten jag(elin) kom tvåa på bowlingen & becka näst sist! mohaha!

/elin&becka

Av Elin&Rebecca - 31 oktober 2010 12:46

hejhej!

igår vaknade jag upp hemma i huggle hos elin efter en slööö fredag med elin, rätt skönt de me faktist:)

och igår var ja me älsklingen , han är bäst, älskar dig andreas!

och nu idag sista dagen för den här helgen , men va gör de , har ju lov i en hel vecka nu såå!

så elin och jag drar in till stan och bowlar med några kompisar, blir säkert grymt!

och imorgon blir ja äntligen 15 år, rätt tufft.


pusshejs/rebecca



Av Elin&Rebecca - 30 oktober 2010 19:29

Bilder som Pernilla & jag tog idag! :)

              


de var allt från mej

hej!

/elin

Av Elin&Rebecca - 30 oktober 2010 15:56

Heey!

Tack becka för de fina inlägget :D älskar dig!


Nu ska jag ut och ta lite kort med Pernillius!

hörs

/elin

Av Elin&Rebecca - 27 oktober 2010 23:02

hej!

idag fyller bästaste kusin och bästavän elin 15 år, alltså byxmyndig, grattis till henne, älskar denna tjej till tusen!

hon som alltid finns där för mig,

hon som alltid lyssnar om jag vill prata &

hon som alltid hjälper mig om jag behöver det!

jag älskar dig, puusss!

måste bara ta denna bild för att elin ääälskar att alfons är med!


pusss/rebecca  

Av Elin&Rebecca - 26 oktober 2010 20:34

heej!

imorgon fyller jag 15år & då hoppas jag att becka gör ett fint inlägg till mig här på bloggen.. ;)


Broder & Caroline är här nu och jag har fått en pippitröja av dom, älskar den!


Och förresten- KAN NÅN HJÄLPA OSS MED EN DESIGN TILL BLOGGEN?

De skulle verkligen behövas för de vi har nu är så tråkigt!!

Skriv en kommentar om ni har lust :D


puss

/elin


Av Elin&Rebecca - 26 oktober 2010 07:29

godmorogon!

lägger upp en bild på håret nu innan jag drar iväg till skolan.

  

puuss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 25 oktober 2010 20:21

hej!

idag var ja in till sjukhuset och kollade upp hjärtat, skulle cykla så skulle dom kika om de var nå fel eller inte, men de va de ju inte heller så skönt att de inte va de, så nu vet vi nog verkligen vad de är som gör att jag får så svårt att andas när ja anstränger mig, så nu om ungefär 3 månader kommer jag få en operation, sååå skönt att kasnke äntligen slippa ha svårt att andas! lääängtar!

och kan ju tala om att mamma nyss skulle bleka lite slingor på mig, gissa hur de sluta?

jo, hela håret vart ju fan as ljust, jag hatar de!

vill inte ha nått jävla fjortisblondt hår! men aja får se om ja kan göra nått åt de.. annars är de väl bara att vänja sig med det, usch!..


aja ni får ha de bra medans ja mår sämst över mitt hår/ pussis!

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards