consobrinus

Alla inlägg under april 2011

Av Elin&Rebecca - 30 april 2011 11:55

Nu är de Valborg, nu kööör vi!!

 

Outfitius for today!

Ha en grym dag/kväll!

/elin

Av Elin&Rebecca - 29 april 2011 17:46

GEMIG!    

Jag kollade igen hela H&M på gränby och jag hittade inte shortsen, jag blev förbannad!! Dom är ju så jävla snygga så de är ju inte sant. Och träskorna är så himla söta så jag bara måste köpa dom. 299kr är inte så farligt heller så!

Nu är det helg och imorgon är de valborg, är man taggade eller!

Hoppas det kommer bli en toppenkväll med goa vänner.


Nu ska jag dunka lite musik och tagga tills imorgon .

pussas

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 april 2011 16:04

Hallådär!

Nu är det såhär att jag vill ha skolavslutning nu nu nu!

Jag har fått hem min klänning förstår ni och den sitter perfekt, älska nelly!

Jag tror jag ska mina låga marinblåa converse men är inte helt säker än.

   

Så ser den ut. Så köp för f*n inte lika ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på uppsattsen hare bra.

puss

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 april 2011 15:59

tjiiing!

snart är det helg,och alltså snart sista april jag hoppas och tror att det kommer bli superkul!

de är fan värt att nämna att jag ska träna idag, känns som att det var evigheter sen så de ska bli super skönt!

och match på måndag har vi också, smutttit!

nej nu ska jag nog ägna mig åt att sova i nån timme!


  

pussssisar/rebeccca

Av Elin&Rebecca - 27 april 2011 16:14

tjeenare!

tog fram saxen och gjorde ett par egna lite högre shorts!

vart väl lite såådär men dom funkar väl helt okej iallafall!

  pusss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 26 april 2011 21:48

hejhej!

hittade en söt klänning som skulle passa perfekt såhär till sommaren:)

är nästan tvungen att köpa den!

eller vad tycker ni? ;)

 


/rebeccca

Av Elin&Rebecca - 26 april 2011 16:25

hallå!

första dagen i skolan efter en veckas lov och är redan tröttt på den!

och hade ju totalt glömt bort att vi har hemkunskaps prov imorgon så måste väl sätta mig och plugga lite nu vaa.

och eftersom jag inte har nått värt att skriva just nu så får de bli ett kortis inlägg!


kissses /rebecca



Av Elin&Rebecca - 26 april 2011 16:03

Hej!

Då var man tillbaka i helvetet. De första jag gör nu när jag kommer hem är att skriva en uppsatts om USA & Kina. Skolan är fööör jobbig! Hoppas jag blir klar så jag kan träna ikväll också. Dagen har inte varit så jätterolig, har varit väldigt trött så jag har skrattat åt allt typ ;) Och valborg är ju räddad, först kanske in till staden sen grillning hos becka fisen och senare blir de lunda, ASUM!

Men nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste skriva klart.

hare gött

pussar

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards