consobrinus

Alla inlägg under oktober 2011

du.

Av Elin&Rebecca - 30 oktober 2011 21:47

åkte hem med en 6e placering med ponnybus, och syster en 4e, helt okej ändå med tanke på att hon inte är riktigt pigg, blir ett besök hos vet. nu, fattig..

plus att syster har legat hemma i feber heeela vekcan och gissa vem som blir sjuk? , jo jag!! men vem fan bryr sig om feber? bara köööör ändå ja, har ju förfan lov! :D

måste ta och planera in en halloween fest med angels nu med tycker jag, ni är bäst mina små pudddingar!

och eliin, jag saknis dig! :*


pussss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 29 oktober 2011 11:18

tänkte väl att jag skulle ta och kila ut i stallet och ta en tur med ponnybus och fixa lite tills imorgon, drar ju till stockholm, solvalla och tävlar, får väl se hur det går men vi tar nog inte tredje raka den här gången iallafall.

hon fick ju även massage av en massör igår så hoppas att det hjälpte lite dårå.

men sen så blir det väl en lugn dag/kväll.

saknar angels som satan, ni är bäst!

 

/rebecca

Av Elin&Rebecca - 28 oktober 2011 20:13

sitter i soffan och kollar hockey, eller kollar egentligen inte men är liksom tvungen när det är hockey, tyvärr..

men idag blir det nog en lugn fredag, igeeen.

blev ingen skola idag för var sjuuk;) så nu har jag höstlov, himla skönt! och nästan ännu skönare att slippa se dig typ varje dag i skolan, ful som stryk! ;)

hoppas på att adde orkar följa med ut att köra lite bil sen efter hockeyn ocksåå, faktiskt grym på att köra bil, eller ah helt okej iallfall! ;)

det värmde ju lite smått när mamma sa att jag var bättre än syster, tack mor.

nej men nu ska jag kila,

       

pussar/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 27 oktober 2011 16:04

 

Grattis till mig själv!
Jag packar för fullt till resan, och jag tror att jag tagit med mig LITEE för mycket men bättre med för mycket än för lite.

Mamma har bakat en tårta åt mig, hihi längtar tills jag får ta mig en bit!!

Så nu kommer jag inte skriva här på bloggen i en vecka, men vi får hoppas på att Becca håller bloggen i liv ändå.
Ha det bra här hemma i kylan så hörs vi om en vecka!!

pussssar

/elin

cp.

Av Elin&Rebecca - 27 oktober 2011 10:16

det är sånt här vi gör på medieproduktionen..

   

.

Av Elin&Rebecca - 26 oktober 2011 08:47

halloween tema på dagens digitalt skapande lektion, kan bli rätt kul ju! ;)

idag slutar jag klockan halv tre och efter det ska jag stanna i stan och fixa lite grejjer, smuttie!

nej får bli ett kort inlägg för vill börja med bilden nu;)


pusspuss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 25 oktober 2011 14:11

Sovmorgon till nio idag, hur skönt?!Och har också fått redat på att sista lektionen idag är inställd, slutar alltså om 5 minuter:)Så eftsom att vi slutar tidigare så tänkte jag, hanna & Alexandra dra till lager 157 och kika lite!Om tre dagar är det höstlov, nicee! Har en hel del grejjer planerat så hoppas på en kanon vecka! Nej nu orkar jag inte skriva mera..Pusss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 24 oktober 2011 22:15

 

Här hemma packas det för fullt, jag är nästan klar faktiskt! Kapa av mina svarta jeans också så jag har ett till par shorts, fint!

Nu ska jag duscha och sova

godnatt/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards