consobrinus

Alla inlägg under september 2011

Av Elin&Rebecca - 30 september 2011 20:52

sitter just nu i soffan och myser framför idol, favoriterna är ju såklart olle & andre!

tjockar i mig massa godsaker också, vill vara fet som Dig, haha nejdå, nu ska vi inte vara sånna! ;)

blir väl till att lägga sig tidigt ikväll eftersom att jag tänkte dra med familjen till håbo och kolla när syster spelar cup! lycka till.

nej nu ska jag fortsätta kika på idol!


pusssar/rebecca

 

Av Elin&Rebecca - 28 september 2011 21:44

  nu tar jag detta galna hår och går och lägger mig i sängen, innan jag somnar så ska jag kolla på några andra avenyn-avsnitt så jag kommer ikapp pernilla nångång!!

sovgott

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 september 2011 15:41

    

//svarta jeans-vila//tröja-cubus//tshirt-h&m//väst-gammal//halsband-glitter//


Idag slutade vi som sagt 11.30 och vi åt på china garden.
Efter vi hade ätit gick vi lite på stan, jag köpte ett par svart jeans och en blus, ska försöka ta kort på de sen nån gång.
Ikväll så ska jag kolla på några Andra Avenyn avsnitt och sen är det ju idol också :)

men nu ska jag fortsätta kolla på tv.

pussar

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 september 2011 11:19

Inlägg från ipad= tråkigt inlägg!Men aja, sitter iallafall på svenskan nu och försöker skriva en uppsats om kissies! Går ju verkligen jättebra! Eller...Den här dagen är ju en riktig sköning dag iallafall! Två lektioner sen slutar vi, alltså halv två!Så då har vi bara mördar torsdagen kvar innan vi går på helg! Nej nu ska jag se till att få något gjort..Pusspuss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 27 september 2011 20:57

Imorgon slutar vi halv 12, kan ni förstå så skönt!?
Efter skolan så ska jag och mina kära klasskamrater Olivia, Therese & Martin äta lite gott på China Graden och sedan kolla lite på stan.

På fredag är vi även lediga och dåååå kommer dom tre hem till mig och käkar gott, badar och pratar massa strunt. Det kommer bli så himla mysigt!!

  Ni får mig alltid att le, underbara vänner!

/elin

.

Av Elin&Rebecca - 26 september 2011 16:46

  /elin

Av Elin&Rebecca - 25 september 2011 21:19

Kanske dax att fixa en app till bloggplatsen nu vavavava? Så jäkla drygt att skriva härifrån ipaden, tråkigt utan bilder osv.Men iallafall så ligger jag bara i sängen och tänker en hel del, men kanske ska drömma mig bort till det bättre bara!Jag har iallafalll lovat mig själv att nästa helg inte ska bli lika misslyckad som den här var!Och justja, på fredag är vi ju lediga också, fan va smuttttt!!Nej nu mot det bättre, puss/ Rebecca

Av Elin&Rebecca - 25 september 2011 17:30

 

Jag tänker inte vänta längre, nu struntar jag i det här och dig!

Jag har tröttnat på att det alltid ska vara jag som måste göra si&så.

Nu slutar jag hoppas och jag börjar tro att du inte ens bryr dig.

blir så less!!

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards