consobrinus

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin&Rebecca - 29 augusti 2011 12:35

åhh nu var jag sjuk igeen då, så är hemma från skolan idag för mådde inte alls bra imorse.. går ju typ inte en hel månad innan jag blir sjuk och så har de hållt på ett bra tag nu, så lessss!

och kul att man är förkyld när det är match imorgon, typ den roliagste matchen att spela ju, menmen!

har precis kastat i mig massor med tacos, och nu sitter jag här framför tv:n i lillsyrrans onepice och myser, hoppas hon inte läser dehär inlägget för då får hon väl rååå damp ;)

 

nej nu ska jag fan sova lite;)

kraaam/rebecca



Av Elin&Rebecca - 28 augusti 2011 14:50

sitter jag i soffan med lite godis och kollar på the crazies.

Och imorgon är det skola igen, längtar inte direkt. Men på onsdag ska vi åka till Öregrund med klassen och bo på vandrarhem, jag tror det kommer bli ganska så roligt eller jag hoppas på de!

  /elin

Av Elin&Rebecca - 28 augusti 2011 14:12

Hejsanhejsan!

Lördagen blev faktiskt väldigt mysig och trevlig, först så åt Lisa jag pch pernilla kräftor.

Sen kollade vi på två filmer och pernilla sov till båda!

Senare på kvällen spelade jag och pernilla hejknekt och badade med två sköningar.

Himla mysig lördag!

  dom två åt upp alla kräftor, jag åt tre st och en liten paj ;)

ha en bra söndag!

/elin

Av Elin&Rebecca - 27 augusti 2011 22:48

måste faktist säga att det var riktigt skönt med bara en kväll hemma ibland, sitter just nu och käkar lite chocklad & kollar på sex and the city 2!


hoppas ni har de lika mys som jaag, puss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 27 augusti 2011 17:02

gårdagen var väl lite sådär,men visst vi hade kul:)

men drog hem tidigt för var så jävla trött..

idag har jag hittills hunnit med att kika på lite fotboll, beas lag och det slutade med en vinst, 5-1 blev de! dom leder serien och har målskillnaden 51-5, hur bra gjort är inte de!? måste bara säga att tjejerna i det laget är sjuuukt duktiga!! hoppas verkligen att alla dom fortsätter att spela för då kommer våla att ha ett riktigt jävla grymt damlag om nått/ några år!

ska nog fram och sola lite ikväll tror ja, eftersom jag inte har nånting alls planerat ikväll, menmen kanske dyker upp något;)

lägger upp några bilder från igår också!


/rebecca


               


Av Elin&Rebecca - 26 augusti 2011 09:43

har precis vart hos tandis och ingaa hål, har faktist inte haft ett enda hål, rätt bra faktist!

så nu sitter jag hemma hos adde och väntar på bussen, seegt..

men ikväll så blir de paarty hos elin med tjejerna, kanon kväll kommer de bli!

nej nu ska jag kila ner mot busssen!


pusss/rebeccca

Av Elin&Rebecca - 25 augusti 2011 09:21

Hallå! Just nu har jag medie produktion till elva och vi ska göra en film på en minut, haha! Den ska typ handla om någon som blir jagad, spännande va;)Och Hanna hälsar til alla små puddingar där ute! / Rebecca

Av Elin&Rebecca - 24 augusti 2011 17:44

   Sitter här i soffan med en klubba i munnen och bara chillar.

Har inget intressant att skriva direkt men ikväll kommer jag ligga i soffan heeeela kvällen!


ha en dunderkväll!

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards