consobrinus

Alla inlägg under december 2010

Av Elin&Rebecca - 30 december 2010 22:46

Nej men tjenare!De va ju ett tag sen;) jag har inte haft tid att blogga och jag sitter nästan aldrig vid datorn så jag skriver härifrån mobilen hela tiden. Menmen de får duga!Jag har varit till stan två dagar i rad nu, igår va jag till gränby och då köpte jag stumpbyxor, jeans och en trjöja jag kollat som kosta 300kr och de var halva priset på de nu så vilket jävla kap!!Och idag köpte jag ett par nya skor som jag ska ha imorgon, för dom jag skickade efter var för små i vristbandet.. Sur som fan, men mina nya skor är faktiskt helt okej :) så jag är glad ändå, imorgon är de nyår och jag ska på bröllop:DJag hoppas alla får en riktigt bra start på de nya året!Pusss/eliin

Av Elin&Rebecca - 30 december 2010 20:32

heejsan!

sitter och kikar på victoria`s secret fashion show med en påse chips, hur bra känns det egentligen? jo inte så bra när dom visar upp sina jävligt heeta kroppar, kanske ska ta och skaffa sig en sån! skulle fan inte vara helt fel:)

fan det känns som om att jag är den enda som inte är taggad tills imorgon?

men det kommer, de är jag helt 100 på:D

och idag var jag ju till gävle, hittade en klänning på bikbok iallafall, ingen speciell menmen den får duga! :)

köpte också en tröjja från gina, tights & två nagellack.

så nu är jag redo för en riktigt grym kväll/natt imorgon!

men nu ska jag iallafall fortsätta kika på victoria`s secret.. :D


puss&kram/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 29 december 2010 20:37

tjjiing!

idag blev de en liten tripp till gränby med elin, hittade inge kläder alls till nyår..

de jag köpte var bara skor, tights & ögonfransböjare.

så måste verkligen hitta något i gävle imorgon.

lägger upp en bild på skorna, även fast det är en rätt värdelös bild på dom menmen den får duga:)




Av Elin&Rebecca - 29 december 2010 00:40

hooola!


kom typ nyss hem från en mysig liten julafton med några skööna typer!

först vart det lite pizzakäk och efter de så var de dax att öppna julklappar , tomte hade vi också som elin skötte gaalant; ) avlutade med ett dopp i poolen, supermysigt:D

nu har fan elin och jag vart grymt dåliga på att blogga men man sover ju typ hela dagarna såhär när man har lov;) men är väl nått vi måste ta tag i snart tycker ja:)

men imrogon blir det iallafall en sväng in till stan med elin , måste kika efter klänning och skor till nyår, börjar få lite panik nu känns de som..och som tur är ska man in till gävle på torsdag också , så om ja inte skulle hitta nått imorgon så hittar jag väl säkert nått i gävle, så de där löser sig brra tror jag:D

supertaggad till nyår iallafall! :D


pusssisar/ rebecca



Av Elin&Rebecca - 26 december 2010 15:41

Tjinng!

Nu har de varit julfirande hela helgen, mysigt värre!!

Jag visar julen med bilder istället för att skriva :D

          

Inga många blider blev det för jag orkade inte lägga upp ;)
Men Becka och jag avslutade julafton med ett dopp i bubbelpoolen!

Hoppas alla haft en riktigt bra jul med många fina klappar :D


kramar

/elin

Av Elin&Rebecca - 25 december 2010 18:07

heeej!

hel nöjd med gårdagen, fick en massa fina julklappar kommer bilder på de mesta senare.

kan ju säga att jag ääälskar min nya data, tur att man har sånna grymma päron;)

nått jag inte älskar lika mycket är sånna här seeega och värdelösa lördagskvällar, hatar de..

men iallafall så kanske ja lägger upp nån bild på julklapparna sen , om ja orkar;)


pusssis/rebcca

Av Elin&Rebecca - 23 december 2010 19:45

Hallådär!

Igårkväll så kollade jag och Lisa på Toy Story3, en riktig mysig film som va lite smått rolig! Jag sov ute hos henne också och vakna av att Kongo bet på nåt som inte lät så bra.

Hela dagen har jag och Lisa städat huset, de är så mysigt nu när de snart är jul och de är sån julkänsla här hemma!!

Och imorgon smäller det, då kommer släkten och vi ska äta god mat & öppna julklappar :) underbart!

Jag fick även en fin tröja av Pernilla i julklapp idag :D superdupersköön!

  

inte den snyggaste bilden precis ;) haha men man bjuder ju på sig själv!!

Den är ultramysig inuti, jättemjuk och gosig!


Ha en trevlig jul, de ska iaf jag ha!!

pussar & kramar

/elin

Av Elin&Rebecca - 22 december 2010 19:10

hallå!

som elin skrev i senaste inlägget om att de börjar bli lite snålt med folk som tittar in här på bloggen, men det måste väl vara för att elin är så sämst på att skriva här, och när inte hon skriver så är de ju inte värt att kolla liksom;)

men på lovet kommer de läggas upp bl a. en massa bilder på allt kulit vi ska göra, eller ah de hoppas ja;)

men måste ju säga att jag just nu hatar vinter, fan så jävla äckligt kallt det är ute!

så imorgon blir det väl en dag inne i värmen på soffan eller i sängen, lika bäst så ju:D


kraam /rebecca


Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards