consobrinus

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin&Rebecca - 27 juni 2011 22:19

 

Kärlek till dessa skor, dom är gudomligt snygga!

Måste verkligen köpa mig ett par..


/elin

Av Elin&Rebecca - 27 juni 2011 15:34

   Versace collection kommer till h&m 17 november. Jag är riktigt sugen på en klänning som jag sett därifrån, och jag längtar som bara den just nu!!

Men nu precis har jag skickat efter lite kläder från h&m som kommer 15juli, så bara att vänta och se om de sitter bra .)

kramar

/elin

Av Elin&Rebecca - 25 juni 2011 21:41

hallådär!
kan ju börja med att säga att min midsommar inte alls blev som jag tänkt mig, rätt värdelös faktist!!

bara för att vara lite negativ nu så måste jag säga att jag hatar att sitta hemma en lördagskväll, såå sugen på en riktig skön fest, riktigt längesen man hade riktigt kul nu!

vet faktist inte alls hur morgondagen ser ut men känner för att hitta på något riktigt mysigt bara:)

nej nu ska ja duscha och sen öppna upp chipspåsen och bara sjunka ner i soffan!

puss/rebecca


.

Av Elin&Rebecca - 25 juni 2011 15:26

 

/elin

Av Elin&Rebecca - 23 juni 2011 14:32

Hallå!

En vanlig tråkig torsdag men ett bedrövligt väder!! Ska de vara såhär imorgon blir jag tokig.

Men enligt SMHI så kommer de bli ett lovligt väder som tur är!

Ikväll är de träning i dehär vädret också...

Men nu ska jag sluta klaga de är faktiskt midsommar imorgon och de kommer bli GRYMT!

  puss på er

/elin

Av Elin&Rebecca - 22 juni 2011 22:51

tjenixen!

3:e dagen avklarad på jobbet nu, lite små sega dagar men annars så;)

idag hade vi en liten tripp till älvåsa, :)

men nu kom älsklingen så haar inte tid med detta! :D


kysss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 22 juni 2011 11:51

Hej!

Idag när jag vakna så hade mamma gjort en lisat med saker som jag skulle göra,

-Gå ut och gå med kongo kl.8.00

-Ge kongo mat.

-Baka en glutenfri tårtbotten.

-Dammsug övervåningen.

-Plocka ur & i diskmaskinen.

- Gå ut och njuuut av solen

sen stod det ett P.S Kan du hänga tvätten också för jag hann inte göra de i morse.


Snäll mamma va?

Men jag kirrade allt detta på ungefår tre timmar, jag är så duuuktig!

Men vi tre drar jag fram för att lira lite volleyboll och planera midsommar med tjejerna!

 

the angels liksoooom...

pusss

/elin


Av Elin&Rebecca - 21 juni 2011 11:46

ja rubriken beskriver ju min känsla på pricken!

jag vill så gääärna tjaffsa emot men jag ska fan inte bry mig.

dra ett stäcker över den här dagisnivån kanske!!


Idag har jag iallafall dragit ut den sista tanden av dom fem som skulle ut, och nu är de bestämmt att jag ska få tandställning 5:e augusti !

Låg nyss ute i den sköna solen men sen kom de en massa moln så nu ligger jag i sängen och slappar!

vi hörs'

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards