consobrinus

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin&Rebecca - 27 maj 2011 22:15

Hallå!

Den här fickan har jag jobbat med nå otroligt!! Naglarna har gått sönder och tummarna blev helt ömma men det blev iaf såhär.

  Jag diggar min ställning..

Aja hare bra!

/elinn

Av Elin&Rebecca - 25 maj 2011 20:11

Jag smälter..

  Pengar tack!!

/elin

Av Elin&Rebecca - 25 maj 2011 19:46

Hej där Elin här!

Jag pallar inte skriva här på bloggen, för det första så har jag inget vettigt att skriva om och för de andra så sitter jag aldrig vid datorn!

Men jag kan ju berätta att övervåningen på skolan har blivit en djungel och de är riktigt mysigt ! De är så skönt nu för man är klar med nästan allt och man har sån skön gemenskap med alla på skolan, jag älskar't!

Jag kom precis upp från badet och snart ska jag kolla på tv eftersom de är min tv-kväll ikväll.


Och förresten så gifte sig min bror i helgen!!!

  Världens finaste!

kramar

/elin


Av Elin&Rebecca - 25 maj 2011 17:23

heej!

sitter just nu ute på altan och smaskar på en suupergod kladdkaka, mummmma!

var till läkarn idag igen, och halsen ser bättre ut men fortfarnade tjock.

tror fan jag stannar hemma hela veckan, så jävla skönt att slippa skiten ju:)

nej nu ska jag ta och öppna chipsis påsen och fortsätta vara onyttig, usch..


  

kissss/ rebeccca






Av Elin&Rebecca - 23 maj 2011 15:10

tjenis penis!

var till läkarn och kollade upp om dom kunde se vad det är för fel på min hals men det gjorde dom ju såklart inte..

fick iallafall antibiotika som jag ska käka i några dagar nu så blir ingen skola på några dagar, skön läkare det där! ;)

fast inte alls lika bra attjag kommer missa veckans träningar..

nej nu ska jag kanske ta och plugga lite..


pussss/rebeccca

  



Av Elin&Rebecca - 22 maj 2011 13:30

vill ha.

        

/rebecca

Av Elin&Rebecca - 22 maj 2011 11:24

halllåja!
fan va grymma elin & jag är på att skriva här, sick!

nej men vet fan inte varför vi inte skriver, allmänt lata bara tror ja!

ska iallafall på dop nu idag klockan två, lilla vincent!

men hur skönt är det inte att det bara är typ 8 "vanliga" skoladagar kvar i skolan dååå!?

lovet kommer bli toppen!


nej nu ska jag käka frulle!

pusssis/rebecca


Av Elin&Rebecca - 17 maj 2011 22:02

Hej!

De var ett tag sen ni fick höra nått av mig, men nu är jag tillbaka!
Har varit lite mycket nu på sista tiden, jag har ju faktiskt blivit blond igen !

Men mitt hår behöver en inpackning nu och de är bråttom, mitt hår ramlar ju av snart :O

Men nu ska jag gå och sova så hörs vi kanske imorgon!

  Ha de bra

Godnatt!

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards