consobrinus

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin&Rebecca - 28 februari 2011 22:19

Nej men kolla, världens dåligaste bloggare skriver nånting..


Jag är rutten på att blogga så jag måste verkligen ta tag i dehär!

Men iaf så har vi ju musikprov imorgon och jag kan hela faddiruttan, en aning stolt faktiskt! Men spanskan kan jag ju inte så jättebra men de blir stenhårt plugg imorgon. Just nu så lyssnar jag på musik och har precis målat mina naglar röda :)

Men nu ska jag nog krypa ner i min säng.

  

dagens liksooooom!

pussar

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 februari 2011 21:37

heeej!

sitter med musik papperna och försöker plugga men känner att datan är såå mycke bättre!

och varför ska man ens kunna dehär angånde musiken? inget jag kommer få nån större användning av i framtiden iallafall:)

sen så på onsdag har jag spanska prov, och spanska är nått soom inte riktigt går hem hos mig:) huhu

och har världens fucking träningsvärk kan ju knappt gå! först skidor i lördags och sen träning på de, märks rätt bra att man är otränad:)

nej nu ska jag återgå till pluggandet, har ju hört att elin kan allt så fan heller att ja ska få sämre än henne!



ha de göttt! /rebecca  

Av Elin&Rebecca - 27 februari 2011 19:51

heejsan!

sitter och inväntar "söndagens höjdpunkt", inte så svårt att gissa på att de var solsidan jag menade!

missade ju förra avsnittet så får kika extra noga nu idag va:)


  

Av Elin&Rebecca - 27 februari 2011 12:45

hallå!

idag är det söndag och sista dagen på lovet..

kommer inte orka skolan känner jag!

och sen har ju ångest, kan bara inte bestämma mig vad jag ska välja, gymnasieval är inte det lättaste..

har faktist inte den blekaste vad jag vill göra med mitt liv, kännns ju inte alls bra!

men får väl bara ta något då, får väl byta om jag inte alls trivs..

inget är ju kul just nu, allt bara rasar..

nej usch, inte alls nån lust att skriva här!


/rebecca

Av Elin&Rebecca - 27 februari 2011 10:41

Hej

Tänkte lägga in två mysbilder på Beckas och min fondue kväll :)

    


Igår testade jag på zumba i sporthallen och de vart sjukt kul men VÄLDIGT jobbigt! 

Jag tycker alla borde testa, ni kommer le hela tiden. De gjorde jag iaf :D skaka rumpan bara!

Idag är de träning också, sköönt! 

pusspuss

/elin

Av Elin&Rebecca - 26 februari 2011 23:30

- don`t you even recognize the way you hurt me?

  


/rebeccca

Av Elin&Rebecca - 26 februari 2011 01:24

tjenaree!

ledsen för allt detta bloggande, kanske har blivit liiite för mycket va..

nej men seriöst, elin och ja måste ta tag i de här nu igen!

men när det är lov så sitter man inte så jävla mycke vid datan, har gjort en hel del annat så har ej haft tid:)

men iallafall så har jag tillbringat en stor tid av lovet med pojkvännen min, mysigt jaa!

vi var fram och kikade på lillsyrran som spelade fotbollscup idag, vann gjorde dom ju såklart;)

sen så nu ikväll har jag hat en sååå trevlig kväll med elin!

fondue-kväll, muuums! :D

men neej , nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp 07.30 imorgon!

ska faktist till kungsberget , blir spännande eftersom de är första gången jag ställer mig på sånna skidor, ;)

och kameran kommer såklart med så kanske blir någon bild också!

men nu får ni ha det så bra och sova riktigt gott om inte annat!


kraamar/rebecca



Av Elin&Rebecca - 24 februari 2011 10:51

Hejhej!

Nu är vi dåliga på att blogga Becka och jag men de får vi ta och ändra på.

Jag var till stan igår och hitta en hel del faktiskt:

tre trosor

byxor

tröja

rött läppstift

nippel cover

armband

svarta nylonstrumpbyxor

Tack till mamma som betalade det mesta, älskar dig!!

  

klicka på bilden och lyssna på den sköna låten!

pussar

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards