consobrinus

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin&Rebecca - 31 juli 2011 10:12

heej!

har faktist ingen dator som funkar sådär jättebra hemma, eller ah går i snigelfart så har inte orkat blogga då.

men just nu sitter jag hos adde & han ligger väl och sover eller nått...

men igår hade jag en trevlig kväll hos sofia med några tjejor, mys!

nu snart ska jag kila in till stan en snabbis ovh sen ikväll blir det fotboll med elinius!

nej nu måste jag kila!


pussspuss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 31 juli 2011 00:51

Hej!

Ursäkta våran ruskigt dåliga uppdatering, men man har liksom inte tid. Jag jobbar på dagarna och sen går jag och lägger mig tidigt så jag får ingen tid över!


Men idag så har jag varit och spela Ottarscupen, vi ställde upp med 6 spelare och matcherna spelades på sexmannaplaner.

Galet jobbigt att spela alla matcher utan att gå av och vila!! När jag kom hem la jag mig på soffan och sov ett par timmar sen åkta jag och becka till sofia för att mysa lite med tjejerna. Ni är underbara!!

Imorgon är det söndag, helgen har gått fööör fort!

  nu ska jag krypa ner i sängen och sova

 godnatt!

/elin

Av Elin&Rebecca - 27 juli 2011 22:55

hallå!
finns väl inget jätte spännade som hänt nu på senaste tiden menmen!

igår va jag på ön, var faktist inte alls så kul, en myskväll med en bra film och trevligt sällskap hade suttit mycket bättre!

lite surt nu för tillfället också eftersom att hästen är tvär halt och knappt kan gå, så då ryker väl en hel del av lönen till det, men de är det väl värt antar jag!

och nu har ju grannarna åkt bort på semester i en vecka så då är det ju gjutet att man måste kila över och låna poolen om dagarna, hopppas på kanon väder! :)

nej nu ska jag göra en toast och kolla om det finns något bra att kika på!


ha de bäst! / rebecca

 


Av Elin&Rebecca - 24 juli 2011 15:25

Efter 24timmar med fotboll så är jag nu helt sluut! Jag sov knappt så inatt sov jag som en stock och kommer nog somna snart igen.
Vi gick vidare från gruppen men sen förlorade vi matchen mot Mange Makers och åkte ur. Det var lite kul att vara med och jag gärna om det flera gånger!!

  där har vi ju laget!

Nu ska jag sleepa

tjarå!

/elin


Av Elin&Rebecca - 22 juli 2011 15:39

   Om ungefär två timmar drar jag iväg mot älvåsa för att spela lite fotboll, jag är med i brorsans lag Grekrike. Ska bli lite småkul och jag ganskaaa taggad!!

Sitter och dricker vatten och dunkar musik för tillfället, loveit..


Nu lär jag fortsätta packaa,

Cya

/elin

Av Elin&Rebecca - 21 juli 2011 13:34

heej!

Tråkig dag, har suttit vid datorn hela tiden och bara softat. Men ikväll är det träning och imorgon börjar 24timmars, aaastaggad!!

Även fast jag knappt vet vilka som är med i vårat lag :S

Men nu ska jag käka lunch ..

  hare gött

/elin

Av Elin&Rebecca - 20 juli 2011 23:03

Pernilla gjorde resan till hennan rolig, utan henne hade det varit en föfärlig resa!

  du är bra, precis som de ska va!

älskar dig

/elin

Av Elin&Rebecca - 18 juli 2011 11:05

   tjiing!

ligger just nu i soffan och bara myser, finns inte så mycket mer att göra just nu känner jag.

imorgon börjar träningarna också, känns lite sådär, normalt så har jag verkligen varit jätte sugen på att börja spela efter uppehållen men inte denhär gången så känns ju lite sådär..

nej har inget mer att skriva om nu så ska ta och kika på filmen istället!

pussar/rebecca

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards