consobrinus

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin&Rebecca - 31 januari 2011 20:17

tjaa!

helt slut körd efter en vidrig måndag, hatar verkligen måndagar.

känns ju lite bättre om man tänker på att de är lov om tre veckor, sköönt!

och blir så sjukt trött av att gå i skolan, somnar nästan dirket i soffan när ja kommer hem.

så kanske ska gå och lägga sig redan nu?

ja de får bli så, lite mys med kissen!


  


ciaoo/ rebecca


Av Elin&Rebecca - 30 januari 2011 17:11

Hålldär!

Hela helgen har varit sportig, först innebandy en hel dag och sen fotbollsträning i tre timmar :) rätt så skönt faktiskt.

Nu väntar jag på ett svar från pernilla, vi ska ha de riktigt mysigt ikväll. Vi ska baka scons, dricka te, kolla på solsidan och kanske bada nu snart :) hur mysigt låter inte de liksom?

  

nu finns de inge mer intressant att skriva om så hejhopp!

/elin

Av Elin&Rebecca - 30 januari 2011 17:01

hallå!

var nyss ute och åkte skoter och kan lugnt säga att ja typ är kär!

så grymt jävla kul!

      


pusssis/rebecca

Av Elin&Rebecca - 30 januari 2011 10:27

hejhej!

var ju ett tag sen jag skrev här, men tur att elin har vart duktig och bloggat lite!

men iallafall så åkte jag hem till andreas i fredags som jag sa, super mysigt!

så glad över att jag har honom:)

och sen upp tidigt i lördags, supertidigt faktist, eftersom puddingen skulle på innebandy turnering och självklart måste man med och kika, och hur de gick för dom kanske ja inte ska nämna här;)

och sen hem och grejja lite och sedan en liten tripp till harbo igen och sen ta med adde hem till mig, underbart:)

så ja de är väl vad  jag gjort i helgen, lugn helg igen men aja:D

så snart blir det träning, ska bli så jäävla skönt!

inte tränat på nån vecka nu, har vart sjuk hela vinter typ, så fort man blir frisk så blir man sjuk igen, typiskt mig va:)

ska väl ta och rycka upp mig och försöka skriva lite mer nu iallafall, och lite mer bilder skulle ju inte skada!


pusssar/ rebecca





Av Elin&Rebecca - 29 januari 2011 18:04

Hejhej!

Har spelat innebandy hela dagen idag, de var riktigt kul!

I gruppspelet så vann vi ttre matcher och en oavgjord, sen åkte vi ut i kvartsfinalen men jag tyckte ändå att de var riktigt kul att spela och jag gjorde ju faktiskt två mål ;)

Ikväll så drar jag nod över till danne en sväng och kollar om de är nå röjj :)

men ha en bra kväll

/elin

Av Elin&Rebecca - 28 januari 2011 20:21

   hallåja!

sitter och mumsar på lite choklad och kikar på let`s dance och väntar på att andreas ska komma hem så man kan åka över till honom och mysa, blir kanon. saknat honom så grymt mycke så blir superskönt att äntligen få träffa honom igen!

och idag så bättrade man på brännan igen, perfekt nu inför helgen!

fast ändå dö-rädd för att få cancer, usch..

+ att det känns ännu läskigare nu när vi fått reda på att farfar har fått cancer(men vet inte än om den är godartad eller inte) så inte alls kul om de ligger i släkten.. men aja hoppas han blir pigg snart!

och kan äntligen pusta ut nu när den här jobbiga veckan är över med alla tuusen prov och läxor vi haft.

nästa vecka har vi inte ett ändå prov, asnice!

nej nu ska jag ta och göra mig iordning!



pussar- rebecca

Av Elin&Rebecca - 28 januari 2011 16:25

hejsan!

nu har jag testat kläderna och nästan alla sitter som en smäck!

här kommer blider på dom:

   världens skönaste plagg!     kanske ska ha på bröllopet jag ska på i mars :)   lite för stor i midjan så jag ska nog ha den som en klänning, på bilden under!   

Ikväll ska jag va med becka och vi hoppas de händer något extreeeeeemt! ;)

pusspåkinden

/eelin

Av Elin&Rebecca - 27 januari 2011 16:04

Hohoho, det finns ett paket på fribbans som snart kommer hem hit! Jag är så nervös för att jag inte ska passa i de :D lägger upp bild på de sen nångång! Pussss /elinn

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards