consobrinus

Alla inlägg under november 2010

Av Elin&Rebecca - 30 november 2010 19:09

tjatja!:D

grymt nöjd över att jag kunde sluta 11 idag, behövde inte stanna längre plusss att adde väntade hemma hos mig så var ju tvungen att åka hem, älskar min bebis! :)

lite snålt med inlägg senaste tiden här tycker jag;)

men hann typ inte med i helgen, då jag knappt var hemma känns de som:)

men ska väl ta och ändra på de nu råå:)


nej nu ska jag ta och ladda upp för paradise hotel med lite choklad och jordgubbar!


pusssss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 29 november 2010 19:32

Tjossan!

Idag i skolan har vi sjungit de är bögarnas fel- låten från grotesco, haha vilken humor man har !;)

Jag har precis varit ute och tränat med broder i denna kyla, man fryser ju häcken av sig nu för tiden!! Men iaf så när jag kom hem drack jag två råa ägg och sen fick jag lite sprit av simon, haha!!


nu ska jag gå och duscha

pusspuss

/elin

Av Elin&Rebecca - 26 november 2010 13:39

heeej!

Becka sa nyss åt mig att jag lärde lägga ut en bild på mig i pappas mössa ;)

  

fint va! eller inte ;)


pusss/elin

Av Elin&Rebecca - 25 november 2010 21:41

hallå! :)

sitter och lyssnar på skööna sommar låtar och längtar tillbaka till sommaren och alla minnen, underbart ju! :)

men idag så har jag & elin vart och solat, sköönt! :D

vart ju en aning brunare, men inte mycke alls såhär första gången ju, men mer sola snart tror ja:)

och imorrn är de heeeelg, superskönt och de behövs verkligen nu känner jag! :)


- it`s never to late to start living!


puss/rebecca


Av Elin&Rebecca - 24 november 2010 22:59

heeej! :)

skönt att tränat nu ikväll, fast missa paradise hotel så har redan ställt klockan på 00.40 då reprisen går , måste jag se ju!

och ännu bättre nu när melissa är tillbaka, såå jäävla klockren brud, hon är helt enkelt grym! :D utan henne skulle alla där ha jävligt tråkigt ju;)

men aja ska väl sova nån timme innan de börjar:D


kysss/ rebecca

Av Elin&Rebecca - 24 november 2010 18:12

tjaa! :)

onsdag idag och de betyder att de snart är helg! :D

och snart är de inte heller långt kvar tills jag får lov, 3 veckor , mummms på de!

så jävla skönt, kommer tillbringa måånga timmar i sängen, de kan jag lova! :)

men iallafall så har ja inte gjort mycke alls idag , bara träning som väntar nu halv 8 , får typ tvinga mig att träna , så grymt jävla trött..

plusss att elin och jag redan laddar upp inför helgen, vi har planerat en hel del den här helgen så blir säkert asnice! :)


ha de bäst/ rebecca!

Av Elin&Rebecca - 22 november 2010 21:08

tjeniss!

skolan fortsätter att vara tråkig, och jag har ju ocksä prov i spanska imorgon som becka. Jag känner att dehär provet inte kommer gå så bra..

Men jag får göra mitt bästa så får vi se vart de leder ;)


Jag kunde inte träna idag heller för jag har sträck arslet :S haha

  


Av Elin&Rebecca - 22 november 2010 17:18

hej!

jag gillar inte att jag har spanska prov imorrn, iallafall när jag inte pluggat ett dugg! :)

så är nog tvungen att ängna en hel del av kvällen till de, men  halv åtta är de paradise hotel och de går lätttt före plugget! ;)

 

 

  

 

PUSSS! / rebecca

 

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards