consobrinus

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin&Rebecca - 31 mars 2011 16:11

Hallå!

Lite nya saker som jag glömt att visa,

     

Bättre sent än aldrig!

Nu ska jag gå och göra lite tacoos, ha de bra.

/elin

Av Elin&Rebecca - 30 mars 2011 15:13

Hej!

Dålig update, men som de flesta redan vet så har ju becka & jag förlorat våran morfar/farfar.. Så jag har ingen blogglust men ska försöka blogga snart ingen!

/elin

Av Elin&Rebecca - 29 mars 2011 22:44

hejsan!

orkar inte alls skriva här nu!

men kan ju lägga upp bilder på något som står högt upp vill-ha-listan just nu!

   


pussssar/rebecca

Av Elin&Rebecca - 26 mars 2011 22:54

hallå!

kom precis hem från daniela, var ju så att madde,mickan, daniela & jag tog oss en liten filmkväll, paranormal activity 2, jag hatar skräckfilm men ändå på nått sjukt sätt så älskar jag dom!

träffade också adde igår kväll och sov kvar där, sen så drog jag hem tidigt för att åka till stan och hälsa på farfar och ta en sväng på ikea.

åh, jobbigt när man får höra att dom inte kan göra något mer åt farfar eftersom han är så himla dålig, vill ha honom kvar och att allt ska va bra!

pussar på dig farfar!

nej nu tänker jag slå på en riktigt dålig film & bara ha tråkigt..


pusss/rebecca

Av Elin&Rebecca - 24 mars 2011 22:18

Morfar, du får inte lämna oss nu. Inte än!Jag älskar dig morfar. Nu gråter jag mig till sömns. /elin

Av Elin&Rebecca - 24 mars 2011 20:44

hejsan!

idag var jag hemma från skolan eftersom jag skulle till sjukhuset!

läkarn konstaterade att jag har fått en nerv på tungan klämd men det ska nog gå över om ett tag (kan ta månader), lite segt!

sen så gick dom ner med en kamera genom näsan ner i halsen för att kika hur såren såg ut, usch vad jag hatar att göra de, har gjort det förut och är absolut inte de skönaste kan jag tala om!;)

sen efter det åkte mamma & jag och hälsa på farfar som ligger inne på sjukhuset och är dålig, massor med kramar på dig farfar!

sen så drog jag och mamma och shoppa lite!

köpte två cardigans, halsduk, jacka, bh, solglasögon & naglar!

så blev ju lite nytt i garderoben!

har blivit otrligt dålig på att skriva här nu på sista tiden, men ibland orkar man bara inte! :)


pussar&kramar/rebecca


Av Elin&Rebecca - 21 mars 2011 22:32

tjeenare!

ja va ska jag säga? har inte hänt ett piss idag, men första gången en måndag gått fort iallafall tror ja? vilket jag tycker är superskönt!

imorgon blir det väl en sväng till stan med elin, så vi får väl se om jag kommer hem med något.

nej eftersom ja inte har nått mer att säga så ska jag väl fortsätta kika på big brother, mums!


pusss/ rebecca



Av Elin&Rebecca - 21 mars 2011 19:13

Hallådär!

Nu är helgen över och den gick lite för fort, men om den här skolveckan går fort så kommer de bli en hejdundrande bra helg kan jag lova för Becka och jag ska ha jävligt kul!

Jag har inget intressant att skriva om så jag slänger in en dagens istället ;)

    

älskar att jag borstar tänderna samtidigt!
jag köpte nya skor i helgen faktiskt, ett par låga fake-converse och ett par andra skor, men dom får ni se en annan dag.

Just nu ligger det ett paket på tempo som bara väntar på mig, det som finns där i får ni också se senare!!

/elin

Presentation


Tjing!
vi är två tjejer som är 15 år,
vi är kusiner och bästa vänner!
båda vi spelar fotboll och
har himla kul tillsammans! ;)
de är vi och dehär är våran blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards